LEAN'raštis

Mes rašome

Kaip taikyti LEAN paslaugose, kad tai kurtų vertę klientui?

2017-04-05
Kaip taikyti LEAN paslaugose, kad tai kurtų vertę klientui?

  • Koks yra vidutinis klientų, užklausų ar užduočių srautas per dieną?
  • Kiek etatų reikia, kad aptarnauti srautą?
  • Kiek laiko vidutiniškai trunka aptarnauti klientus skirtingais klausimais?
  • Koks turėtų būti kiekvieno darbuotojo tikslas, kad galėčiau efektyviai aptarnauti srautą?

Tai logiška klausimų seka, kuriuos sau užduoda vadovai, dirbantys paslaugų įmonėse ar gamybos įmonės palaikančiuose procesuose. Ir matau, kaip akys vadovams sužiba, kai mintys apie matavimus ateina:).

Skaitykite visą straipsnį čia.

 



<< Atgal