END-TO-END ĮMONĖS DIAGNOSTIKA KARTU SU VADOVAIS

3 ŽINGSNIAI, KAD VISOS ORGANIZACIJOS DALYS KURTŲ VERTĘ: VALUE + FLOW = RESULTS

Įmonės valdymas kaip ir kūnas yra holistinė sistema. Jos sudėtingoje vadyboje dažnai "užsikemša" klientui kuriama vertė.
Jūsų įmonės end-to-end vadybos diagnostika yra kasmetinė sveikatos patikra. 




1.

Esamas 5 vadybos procesų žemėlapis


  • Strategijos planavimas ir kaskadavimas
  • Kasdienis valdymas ir rodikliai
  • Biudžetavimo procesas
  • Darbuotojų įtraukimas
  • Rizikos valdymas

2.

Pilkos zonos - vertės nekuriančios organizacijos dalys


  • Atotrūkis vadybos sistemoje
  • Procesų kliūtys, trukdančios strategijai
  • Prieštaravimai vertės grandinėje.

3.

Rekomendacijos ir vadybos tobulinimo planas


  • Faktais ir prioritetais grįstos rekomendacijos
  • Big-picture financial map (pagal poreikį)
  • Holistinės vadybos vystymo planas.



Išbandykite diagnostiką

Rezervuokite susitikimą


Kokia diagnostikos vertė Jums ?

Kliento akimis įvertinti paslaugos ar produkto end-to-end vadybos procesai padės Jums "akseleruoti" pokytį, kuriame visos organizacijos dalys kurs vertę klientui.

Nesvarbu ar esate naujas įmonės vadovas ar jau eilę metų valdote konkrečią įmonę, vadybos sveikatos patikra leis laiku sumažinti įmonės liguistų procesų pasekmes tiek įmonei, tiek Jūsų klientui.

Dažniausiai diagnostikos įmonei reikia, kai:

  • Reikia „atsukti“ visų vadovų matymą į esamas problemas įmonės procesuose. Šiuo atveju diagnostiką  padarome mes kartu su Lean vadovu ir po to vedame vadovus viso to skausmo patirti ir įsivardinti esminius sistemos atotrūkius tarp tai ko reikia kientui ir į kaip veikia vadovų sukurti procesai ir vadyba. Būtent šioje vietoje įvyksta 360 laipsnių lūžis vadovų mąstyme, nes kartu su jais gemboje pereiname kliento kelionę ir jie priversti ieškoti atotrūkio tarp kliento poreikio, esamų procesų, rodiklių, biudžeto, strategijos, pareigybių rolių ir pan.
  • Įmonės vadovas, Lean ar procesų vadovas nori suvokti kokius esminius pokyčius daryti, kokiu eiliškumu ir kokiu būdu sekančiais metais.


Klientų atsiliepimai

„Koncentruotai leido išgryninti esmines problemas ir į tuos pačius dalykus pažvelgti kitaip. Kartu su konsultantu nustatėme silpniausias organizacijos vietas ir veiksmus, joms tobulinti.

Kodėl rekomenduočiau įmonės sveikatos diagnostiką įmonės vadovui?
Pagrindinė nauda pripažinti problemas, kurių kartais nematai ar nenori matyti, įvardinti jų priežastis. Labai profesionalus moderavimas padėjo greitai nustatyti tobulintinas sritis, pasiskirstyti atsakomybėmi
s"
- Tomas Rytel, Organizacinio vystymo departamento direktorius, VĮ Lietuvos oro uostai.

______

„Diagnostikos nauda: gavome struktūrą procesų analizei, kuri leido:

  • žiūrėti į savo procesus pro „kliento akinius“
  • identifikuoti sąsajas tarp mūsų vidinių procesų, kad kliento (tiek vidinio, tiek išorinio) tikslas būtų išpildytas.

Esminis akcentas man – po šios diagnostikos nuo savo vidinio „fabriko“ ir jo problemų sprendimo judame į klientą orientuotos organizacijos link.

Kodėl verta gilinti į esamus vadybos procesus? Kiek teko susidurti praktikoje, organizacijos, kurios pasirenka judėti Lean keliu, dažniausiai pradeda nuo įrankių diegimo pagrindinėse veiklose ir nuo kasdienio valdymo. Strategija ir vadybos procesai lieka antrame plane kaip mažesnio prioriteto (nes juk neatneša akivaizdaus valandų arba EUR sutaupymo). Iš praktikos, tai klaida, nes esami nesutvarkyti vadybos procesai neleidžia identifikuoti dalies problemų ir / arba išskaido arba nukreipia organizacijos pastangas ne ta kryptimi. O juk didžiausias švaistymas yra daryti (kad ir efektyviai) tai, ko apskritai nereikia daryti.  Kitas aspektas –vadybos procesų persižiūrėjimas leidžia pilnai integruoti Lean / veiklos meistriškumo principus, rutinas, įrankius į organizacijos valdymą" - Eglė Šimė, Generalinė Direktorė ir Indrė Kolesnikovienė, Procesų valdymo skyriaus vadovė, UAB Verslo Aptarnavimo centras.