Kaip tai darome

Mūsų paslaugos

HOLISTINĖS LEAN VADYBOS TRANSFORMACIJA ©

LEAN VADYBOS TRANSFORMACIJA© yra 16-24 mėnesių projektas, individualiai sukurtas konkrečiai organizacijai, siekiančiai turėti gyvą veiklos valdymo sistemą, kuri apima organizaciją kaip visumą.

Skirta įmonėms, kurios 2 ir daugiau metų dirba pagal LEAN ar veiklos tobulinimo filosofiją.

Projekto metu:

  • Susiejami įmonės strateginiai tikslai, taktikos ir kasdieniai veiklos rodikliai tiek vertikaliai, tiek horizontaliai;
  • Sukuriama vizuali kasdienės atskaitomybės disciplina strategijos įgyvendinimui ir problemų sprendimui visuose įmonės lygmenyse;
  • Integruojamas vadovų standartinis darbas;
  • Integruojama vadovų darbo grupių disciplina strateginėms taktikoms įgyvendinti;
  • Realioje veikloje lavinami vadovų problemų sprendimų ir koučingo įgūdžius, efektyviai siekiant įmonės tikslų (Improvement & Coaching Kata);
  • Nuo projekto pradžios iki pabaigos paruošiami 2-5 vidiniai veiklos tobulinimo treneriai, kurie tęstų kaizen idėjų įgyvendinimą ir nuolatinį veiklos tobulinimą.


Pilną PDF failą gausite 24 val. bėgyje:

STRATEGIJOS INFRASTRUKTŪRA ©

STRATEGIJOS INFRASTRUKTŪRA© - Individualiai organizacijai paruoštas strateginių sesijų ciklas, naudojant Hoshin Kanri, TRIZ inovacijų ir ateities  kūrimo (the Future Design) metodikų integracijas. Aukščiausio ir vidurinės grandies lygio vadovai aktyviai dalyvauja ne tik komandinėse sesijose, bet ir visame pasirengimo procese. Visų lygių darbuotojai ir vadovai "catch - ball" ir grįžtamojo ryšio sesijų pagalba įtraukiami strategijos planavimą ir įgyvendinimą.

Projekto rezultatas:
Aukščiausio ir vidurinės grandies lygio vadovai apsibrėžia strategijos įgyvendinimo prioritetus, tarpusavyje pasidalina atsakomybes ir resursus. Horizontaliai suderinti tikslai susiejami su į klientą orientuotais veiklos rodikliais bei atsakingai kaskaduojami žemyn.

  • Suformuojamas vieningas vadovų komandos požiūris į įmonės santykį su klientu, strateginius tikslus ir jų taktinius prioritetus.
  • Sudaryti strategijos įgyvendinimo planai visose grandyse ir nustatoma jų periodinė stebėsena.
  • Suformuojami veiklos rodiklių ir procesų matavimų "krepšeliai" tolesnei jų integracijai į kasdienio valdymo sistemą.
  • Klientai, norintys pasiruošti ar apsispręsti dėl tęstinių strateginių sesijų, kviečiami dalyvauti atviroje LEAN STRATEGIJOS INFRASTRUKTŪROS© programoje, kuri vyksta kiekvieną pavasarį.

Klientų atsiliepimus apie atvirą programą rasite parsisiuntę pdf failą.



Pilną PDF failą gausite 24 val. bėgyje:

KASDIENIS VEIKLOS VALDYMAS ©

KASDIENIS VEIKLOS VALDYMAS© - tai strategijos įgyvendinimo disciplina, orientuota į nuolatinį vertės didinimą klientui. Disciplina įtraukia visų lygių įmonės vadovus, ir jie savo standartiniu darbu suteikia lyderystės palaikymą darbuotojams esantiems arčiausiai kliento.

SKIRTA ĮMONĖMS, kurios siekia:
Strategijos įgyvendinimo planą „popieriuje" paversti „gyva" ir vizualiai matoma kiekvieno vadovo ir darbuotojo kasdiene veiklos tobulinimo rutina.

Proceso veiklos rodikliais, orientuotais į klientus, įtraukti atskiras funkcines komandas į bendrą vertės didinimą.

  • „Iš apačios į viršų" ir atvirkščiai pagreitinti komunikacijos ir problemų sprendimų laiką bei išgryninti vadovo rolę veiklos tobulinime.
  • Turėti discipliną, leidžiančią greitai keisti esamus vadybos įpročius ir elgseną į tai, ko nori klientas ir rinka šiandien.
  • Po LEAN įrankių diegimo gamyboje, įtraukti likusią organizaciją į kasdienę LEAN vadybą.

Klientai, norintys pasiruošti ir apsispręsti dėl disciplinos poreikio, kviečiami dalyvauti atviroje KATA TRENERIO programoje, kuri vyksta kiekvieną rudenį.



Pilną PDF failą gausite 24 val. bėgyje:

LEAN PASLAUGŲ ĮMONĖJE©

Paslaugų įmonės patiria gerokai didesnę klientų poreikių variaciją nei gamybinė įmonė. Paslaugose skirtingai nuo gamybos klientas dalyvauja pačiame gamybos procese. Dėl to tradicinis "gamybinis LEAN taikymas" netinka paslaugų įmonei.

Paslaugų įmonė turi dvi paklausos rūšis: vertę kuriančius ir klaidingus klientų užklausimus (gamybiniame LEAN tai vadinami MUDA-švaistymais).

Net iki 80% darbo laiko paslaugų įmonės darbuotojai sunaudoja klaidingiems užklausimams taisyti, kilusiems dėl liguistai veikiančių įmonės procesų. 

  • Kurie iš jūsų tikslų padeda didinti klientų pasitenkinimą?
  • Kurie iš rodiklių padeda išpildyti kliento poreikį teisingai iš pirmo karto?
  • Kiek nereikalingo darbo valandų ir žmonių energijos sutaupytumėte sistemingai spręsdami klaidingos paklausos priežastis?
  • Kiek sutrumpintumėte laiką nuo kliento poreikio gavimo iki sąskaitos išrašymo?

 

Į šiuos ir daugiau klausimų mes padėsime rasti Jums praktinių sesijų ciklo metu.

LEAN paslaugų sesijų ciklas apima:

  • Tikslų ir veiklos rodiklių paslaugos įmonėje nustatymas (end-to-end)
  • Klaidingų užklausų mažinimas nuo 30-50 proc. 
  • Vadovų ugdymas įtraukti komandas į veiklos tobulinimą ir vertės kūrimą klientams
  • Kasdienis vizualinis veiklos valdymas
  • Naujų darbuotojų apmokymas atlikti pasikartojančias operacijas pagal TWI (training within industry)

Sesijų ciklą sukursime pagal jūsų konkretų poreikį.



Pilną PDF failą gausite 24 val. bėgyje:

PROBLEMŲ SPRENDIMO DISCIPLINA ©

PROBLEMŲ SPRENDIMO DISCIPLINA skirta įmonėms:
Kurios dirba pagal LEAN ar veiklos tobulinimo filosofiją, ir dabar siekia integruoti tarp-funkcinį problemų-sprendimą į kasdienę vadovų veiklą;

Kurios yra LEAN ar veiklos tobulinimo pradžioje ir nori pradėti praktikuoti tarp-funkcinį problemų sprendimą.

KOKS DISCIPLINOS TIKSLAS?
Integruoti tarp-funkcinę problemų-sprendimų discipliną į vadovų kasdienę veiklą, keičiant epizodišką problemų-sprendimų praktiką į tvarią praktiką.

Disciplina gali apimti šiuos metodus ir jų integracijas:

  • Spręsti problemas PDCA, A3 ar DMAIC būdu
  • Naudoti inovacijų TRIZ metodologiją problemoms spręsti
  • VANGUAARD metodika spręsti problemas paslaugų procesuose.
  • Atskirti kada naudoti histogramą, o kada proceso diagramą veiklos rodiklių stebėjimui lentoje.
  • Mokėti išskaičiuoti proceso matavimo variaciją ir nustatyti variacijos ribas, bei proceso tikslą.
  • Gebėti tobulinti procesą PDCA būdu, įtraukiant komandą į kasdienį veiklos tobulinimą.
  • Išmokti integruoti problemų sprendimą į kasdienį vizualų veiklos valdymą.
  • Suprasti savo-vadovo rolę problemų sprendime.


Pilną PDF failą gausite 24 val. bėgyje:

LEAN LYDERYSTĖ©

DVI LEAN PUSĖS: žmonės ir procesai yra vienodai svarbios, norint išlaikyti pokyčius. LEAN įrankiai paliekami "išgyventi patys sau", kai vadovai nežino kaip įtraukti darbuotojus į jų palaikymą ir tobulinimą. Vadovo rolė yra būti TRENERIU, ugdant naują komandos mąstymą ir įpročius atlikti procesus šiek tiek geriau kasdien. Itin dažnai LEAN diegimas pradedamas nuo techninės įrankių pusės, bet vadovams neperduodamas Trenerio DNR.

LEAN Lyderystė© - individualiai organizacijai paruošta "hands-on" programa, kuri 70 proc. vyksta realioje veikloje. Aukščiausio, vidurinės ir pirmo lygio grandies vadovai aktyviai atlieka trenerio rolę, vedant kasdienio veiklos valdymo susirinkimus bei dalyvaujant  problemų sprendimų "gemboje". Kiekvienam vadovui IMPROVEMENT trenerė suteikia grįžtamąjį ryšį ir koučingo/mentoringo sesijas.

 

Projekto rezultatas:

- Vadovai iš "gaisrų gesintojų" ar specialistų tampa Treneriais. HR vadovui perduodama programos struktūra ir jis/ji apmokomi perduoti Trenerio DNR naujai ateinantiems vadovams. 

- Vadovai išmoksta užduoti atvirus klausimus ir įtraukti komandas į rodiklių gerinimą

- Vadovai išmoksta naudoti greitus PDCA ciklus ir įtraukti komandą į procesų tobulinimą

- Vadovai veda susirinkimą, kuriame 70 proc. kalba komanda. 

 



Pilną PDF failą gausite 24 val. bėgyje:

MINDFULNESS VERSLE ©

Kas yra MINDFULNESS? Ką tai duoda vadovams organizacijoje?

MINDFULNESS – tai streso valdymas grįstas dėmesio lavinimu, arba mentalinė smegenų treniruotė.

Mes, vadovai, esame spaudžiami „iš viršaus ir apačios", privalome balansuoti tarp instruktuojančio ir ugdančio vadovavimo bei kurti aplinką, palankią darbuotojams teikti iniciatyvas „iš apačios į viršų". Ketinimai mūsų geri, tik norint „būti prasminga kempine", turime gebėti „išsigręžti" taip sąmoningai, kad „išsigręžimas" nesugriautų aplinkinių pasitikėjimo mumis. O kaip priimti tinkamus sprendimus, kai esame įtampos ir bėgimo būsenoje, ir neturime kantrybės gilintis į problemų priežastis?

MINDFULNESS praktika padeda vadovams lavinti budrumą, pastabumą priežasčių paieškoje ir susitelkimą į kitokį problemų sprendimą.

Lyderystė yra apie komunikaciją. Deja, būnant įtampos ir bėgimo būsenoje, automatiškai atsakome į klausimus ir nebegirdime kitų.

Šabloniškai kartojame savo sprendimus, neturime kantrybės gilintis į esmines situacijos priežastis ir įtraukti darbuotojus į nuolatinį tobulėjimą. Mūsų procesai lieka neefektyvūs kaip ir buvo vakar, darbuotojai lieka netobulėję, o mes ir toliau vadovaujame „vertikaliu" būdu, nes taip mums komfortabiliau.



Pilną PDF failą gausite 24 val. bėgyje: