END-TO-END KLIENTO KELIONĖ KARTU SU VADOVAIS

'Only when managers see it for themselves the consequences of their own decisions, they take the ownership to redesgin the system' - E. Deming.

Dažnas įmonės vadovas siekia nebūti butelio kakleliu sprendimų priėmimuose, siekia turėti stiprią vadovų komandą, kuri dirba įmonei kaip sistemai ir mato verslą plačiau nei savo funkcijos sienas.

Pagaliau, po dviejų metų "hands-on" išstudijavus 9 gamybos ir paslaugų įmones Anglijoje ir Skandinavijoje kartu su geriausiais pasaulio Lean ir procesų ekspertais iš Master in Lean Enterprise programos (UK), į Lietuvą parvežame įmonės End-to-End kliento kelionės pamatymą iš arti kartu su vadovais. Šis būdas tiesiogine žodžio prasme "nurauna stogą", ir praplečia suvokimą 360° kampu Lean'istams ir Top vadovams.
Jei pasiekė žinių ribą, ar nori turėti vieningai klientą matančią vadovų komandą ir nustatyti esminius patobulinimus 2018 m. susisiekite.

 




1.

KAS YRA END-TO-END KLIENTO KELIONĖ?


Tai įmonės kaip sistemos pilnas suvokimas iš kliento batų, kuris prasideda nuo kliento užklausų iki paslaugos ar prekės pristatymo. Tai nėra vertės srauto žemėlapis, tai sistemos žemėlapio sudarymas, kuriame identifikuojami esminiai pačios įmonės sukurti barjerai, dėl kurių stringa klientui kuriama vertė ir prarandamas konkurencinis pranašumas. Plika akimi šie barjerai nėra matomi.

2.

KODĖL TURI DALYVAUTI VADOVAI?


Tik vadovai gali priimti svarius sprendimus gerinančius įmonę kaip visumą, ne tik vieną ar kitą lokalią funkciją. Tuomet kai mes-vadovai iš arti pamatome esamą procesų architektūrą kliento akimis, prisiimame atsakomybę įgyvendinti nustatytus patobulinimus. Svarbiausia tai, kad sukuriamas vienodas matymas.

3.

KUO TAI SKIRIASI NUO TRADICINIO ĖJIMO Į GEMBĄ?


Čia neinama su tikslu atrasti "švaistymų" lokaliose funkcijose. END-TO-END kliento kelionės tikslas yra perkurti procesus taip, kad klientui padidėtų kuriama vertė, o įmonė pagerintų savo ilgalaikį konkurencinį pranašumą. Įmonės 20 ir daugiau metų praktikuojančios Lean vadybą randa strateginių patobulinimų, kuris kartais net iš esmės pakeičia įmonės rinkos dalį.



Išbandykite END-TO-END kliento kelionę

Rezervuokite susitikimą


KADA END-TO-END KLIENTO KELIONĖS PATYRIMAS VADOVŲ AKIMIS REIKALINGAS ĮMONEI?

  • Kai norite pradėti veiklos tobulinimo pokyčius, ir norite, kad visi vadovai suprastų kodėl to reikia?
  • Kai "diegėte" Lean'ą 5-10 metų, padidinote gamybos našumą, sumažinote kaštus ar pan., bet vis dar nepasiekėte norimo konkurencinio panašumo?
  • Kai turite naują vadovų komandą, kuri nori suprasti įmonę kaip vieną sistemą, o ne tik atskiras funkcijų dalis
  • Kai siekiate sukurti strategiją, turint vieningą vadovų matymą ir prioretizuoti kitų metų strategijos taktikas

Nesvarbu ar esate naujas įmonės vadovas ar jau eilę metų valdote konkrečią įmonę, END-TO-END kliento kelionės patyrimas leis laiku sumažinti įmonės liguistų procesų pasekmes tiek įmonei, tiek Jūsų klientui.



Klientų atsiliepimai

"Turėjome daug istorinių įsitikinimų, istorinės patirties apie procesų supratimą mūsų įmonės kasdieninėje veikloje. Jau beveik metus turėjome pasikartojančias darbuotojų užklausas, kurias bandėme spręsti, bet esminių sprendimų vis nerasdavome, ko pasekoje ir greito rezultatato negalėjome turėti. END-to-END įmonės studijavimas mūsų vadovų komandai padėjo sufokusuoti visą dėmesį į mūsų vidinį klientą, darbuotoją, bei patirti jo darbinę kelionę mūsų įmonėje. Mums buvo svarbu suvokti, kuriuose kelionės etapuose mūsų vadybiniai sprendimai neleido pasiekti tikslo. Turėjome galimybę pažvelgti į mūsų įmonės procesus kolegų iš kitų įmonių akimis bei pasidalinti patirtimi ir įžvalgomis.

 Supratome, kad jei turime problemą, reikia ieškoti esminės priežasties. Tam kad ją surasti, reikia eiti į procesų gylį, dirbti su komanda, užduoti klausimus, taip atsiranda atsakymai. Visa tai leidžia atrasti proceso matavimo rodiklius, stebėti jų variaciją bei priimti sprendimus, kurie padaro mūsų darbuotojo (vidinio kliento) kelionę saugesnę, įdomesnę, efektyvesnę bei taip yra patenkinami mūsų kliento poreikiai.

Pasikeitė įmonės metinių tikslų žemėlapis, kuris leido apjungti atskirų procesų savininkų tikslus į vientisą jungiančią grandinę. Visa tai lemia mūsų vadybinės kompetencijos augimą bei prisideda prie mūsų įmonės sėkmės" - Saulius Batavičius ir Ineta K.Tratsinnikava, UAB Litcargus Generalinis direktorius ir personalo vadovė.

___________________________________

„Koncentruotai leido išgryninti esmines problemas ir į tuos pačius dalykus pažvelgti kitaip. Kartu su IMPROVEMENT trenere nustatėme silpniausias organizacijos vietas ir veiksmus, joms tobulinti.

Kodėl rekomenduočiau tai įmonės vadovams?
Pagrindinė nauda pripažinti problemas, kurių kartais nematai ar nenori matyti, įvardinti jų priežastis. Labai profesionalus moderavimas padėjo greitai nustatyti tobulintinas sritis, pasiskirstyti atsakomybėmi
s" - Tomas Rytel, Organizacinio vystymo departamento direktorius, VĮ Lietuvos oro uostai.

______

„Nauda: gavome struktūrą procesų analizei, kuri leido:

  • žiūrėti į savo procesus pro „kliento akinius“
  • identifikuoti sąsajas tarp mūsų vidinių procesų, kad kliento (tiek vidinio, tiek išorinio) tikslas būtų išpildytas.

Esminis akcentas man – po šios diagnostikos nuo savo vidinio „fabriko“ ir jo problemų sprendimo judame į klientą orientuotos organizacijos link.

Kodėl verta gilinti į esamus vadybos procesus? Kiek teko susidurti praktikoje, organizacijos, kurios pasirenka judėti Lean keliu, dažniausiai pradeda nuo įrankių diegimo pagrindinėse veiklose ir nuo kasdienio valdymo. Strategija ir vadybos procesai lieka antrame plane kaip mažesnio prioriteto (nes juk neatneša akivaizdaus valandų arba EUR sutaupymo). Iš praktikos, tai klaida, nes esami nesutvarkyti vadybos procesai neleidžia identifikuoti dalies problemų ir / arba išskaido arba nukreipia organizacijos pastangas ne ta kryptimi. O juk didžiausias švaistymas yra daryti (kad ir efektyviai) tai, ko apskritai nereikia daryti.  Kitas aspektas –vadybos procesų persižiūrėjimas leidžia pilnai integruoti Lean / veiklos meistriškumo principus, rutinas, įrankius į organizacijos valdymą" - Eglė Šimė, Generalinė Direktorė ir Indrė Kolesnikovienė, Procesų valdymo skyriaus vadovė, UAB Verslo Aptarnavimo centras.