Blogas

Mes rašome

Apie pažadų davimą ir išlaikymą klientams 1 dalis

2019-06-03
Apie pažadų davimą ir išlaikymą klientams 1 dalis

Mes neieškom naujų problemų jūsų įmonėje

2019-01-30
Mes neieškom naujų problemų jūsų įmonėje

Augimo paradoksas. Sėkmė ar nesėkmė?

2019-01-18
Augimo paradoksas. Sėkmė ar nesėkmė?

Lauros-Gerrits Gedvilės straipsnis

Skirtingos industrijos - skirtingos Lean patirtys

2019-01-13
Skirtingos industrijos - skirtingos Lean patirtys

Interviu su UAB "FL Technics" CEO Žilvinu Lapinsku

Komunikacijos svarba LEAN kelionėje

2019-01-11
Komunikacijos svarba LEAN kelionėje

Interviu su UAB TRUKMĖ įmonės vadove Daiva Prekevičiene

Cultural transformation in the biggest Scandinavian bank

2019-01-09
Cultural transformation in the biggest Scandinavian bank

Interview of the Global Service COO of Nordea Bank, Francisco Lendinez (Paco)

LEAN kelionės pradžia - iš CEO lūpų

2018-12-27
LEAN kelionės pradžia - iš CEO lūpų

Interviu su UAB BAA TRAINING vadove Eglė Vaitkevičiūte

END-TO-END kliento kelionė su ekspertais iš 9 įmonių

2018-12-20
END-TO-END kliento kelionė su ekspertais iš 9 įmonių

Interviu su UAB Strong Point vadovais

Naujo verslo pradžia nuo 'END-TO-END' kliento kelionės

2018-12-16
Naujo verslo pradžia nuo 'END-TO-END' kliento kelionės

Interviu su UAB BAA Training Pirminio pilotų mokymo direktore Vaida Eičiniene

Kodėl Lean kartais tampa rizikos valdymo košmaru?

2018-12-15
Kodėl Lean kartais tampa rizikos valdymo košmaru?

Vilmos Nasteckienės įžvalgos apie rizikos valdymą ir Lean suderinimą

Mes neklientinė įmonė

2018-12-14
Mes neklientinė įmonė

Apie vadovų įsitikinimą, jog dirba neklientams. Eglės Songalienės straipsnis.

Didelis, aklas ir kvailas dramblys

2018-12-12
Didelis, aklas ir kvailas dramblys

Apie galios paradoksą. Lauros Gerrits-Gedvilės straipsnis.

KLIENTO KELIONĖ = ĮMONĖS VADYBOS DIAGNOSTIKA

2018-11-29
KLIENTO KELIONĖ = ĮMONĖS VADYBOS DIAGNOSTIKA

Vienintelis būdas pakeisti įmonės liguistus procesus yra leisti vadovams patiems pamatyti savo [...]

Niekas nenori pokyčio?

2018-11-15
Niekas nenori pokyčio?

Įprastai, vykstant pokyčiui, žmonės susiskirsto į tris grupes.

END-TO-END Darbuotojo kelionė egzotinėje aviacijos industrijoje

2018-04-08
END-TO-END Darbuotojo kelionė egzotinėje aviacijos industrijoje

2017 metais iki 32 procentų sumažėjusi savanoriška darbuotojų kaita rodo, kad įmonė daro teisin[...]

Kaip taikyti LEAN paslaugose, kad tai kurtų vertę klientui?

2018-04-06
Kaip taikyti LEAN paslaugose, kad tai kurtų vertę klientui?

Pagrindinis skirtumas tarp gamybos ir paslaugų yra tas, jog paslaugose klientas dalyvauja pačia[...]

Kas išrado kasdienį veiklos valdymą (jap. Asaichi) ir kokiu tikslu?

2018-03-01
Kas išrado kasdienį veiklos valdymą (jap. Asaichi) ir kokiu tikslu?

“Strategijos planavimas sudaro vos 5-25 proc., o likusi dalis 75-95 proc. yra strategijos įgyve[...]

Įdiegėm įrankius, išleidom pinigus, ir kas toliau?

2018-02-14
Įdiegėm įrankius, išleidom pinigus, ir kas toliau?

Ką daryti kai prisidiegėm įrankių, išleidom daug pinigų, o vertės gavom mažai?

Kokia yra LEAN vadovo funkcijos tamsioji pusė?

2018-02-02
Kokia yra LEAN vadovo funkcijos tamsioji pusė?

"Ieškome Lean vadybos ir procesų vadovo, savarankiškai kurti ir tobulinti įmonės veiklą".

Kodėl mano komanda nesupranta rodiklių lentoje?

2018-02-01
Kodėl mano komanda nesupranta rodiklių lentoje?

Ar vizuali lenta taps efektyviu kasdienės veiklos tobulinimo įpročiu, priklauso ar jos turinys [...]

LEAN priešas - klientų kuriama variacija

2017-10-05
LEAN priešas - klientų kuriama variacija

"LEAN būtų taip paprasta įdiegti, jei ne mūsų klientai su savo skirtingais poreikiais" - dalina[...]

Kaip sukurti nuolatinio tobulinimo rutiną savo komandoje?

2017-05-01
Kaip sukurti nuolatinio tobulinimo rutiną savo komandoje?

LEAN konsultantai turėtų per pus mažiau pardavimų, jei įmonės vadovybei paaiškintų, kad „šventa[...]

Kaip pereiti iš Tradicinės į Holistinę LEAN vadybą?

2017-02-02
Kaip pereiti iš Tradicinės į Holistinę LEAN vadybą?

Įsivaizduokite, jog skrendate lėktuvu, kurio įgula jį valdo atskirais valdymo pulteliais, netur[...]

Strategijos planavimo ir kaskadavimo procesas

2017-01-25
Strategijos planavimo ir kaskadavimo procesas

Kiekvienas nusipelno būti įtrauktas ir įsitraukti į strategijos įgyvendinimą, kuriant vertę kli[...]

Lyderystė ir vadybos pokytis

2017-01-17
Lyderystė ir vadybos pokytis

Kai sparčiai augi ir pamatai, kad įmonė praranda valdymo kontrolę, svarbu greitai reaguoti.

Nuolatinio tobulėjimo kultūra: visuotinis "skiepijimas" ir trečia vadovo ranka

2016-12-20
Nuolatinio tobulėjimo kultūra: visuotinis "skiepijimas" ir trečia vadovo ranka

Mes siekiame tokios kultūros, kur vadovas suprastų, jog nuolatinis tobulinimas yra jo tiesiogin[...]

Kokiai netradicinei vadybos disciplinai ryžosi automobilių komponentų įmonės vadovai

2016-10-14
Kokiai netradicinei vadybos disciplinai ryžosi automobilių komponentų įmonės vadovai

Man visą laiką rūpėjo, kodėl mūsų sistema kitokia...

Kodėl tradiciškai taikomas gamybinis Lean'as netinka paslaugų įmonėms?

2016-09-19
Kodėl tradiciškai taikomas gamybinis Lean'as netinka paslaugų įmonėms?

Jei gamybos įmonėje vis dar galima pradėti "diegti" LEAN pasislėpus po tradiciniu valdymu, tai [...]

Vadovo vaidmuo kasdieniame veiklos valdyme

2016-08-21
Vadovo vaidmuo kasdieniame veiklos valdyme

Kiekviena įmonė yra unikali sistema. Kurkite unikalius įrankius, suvokdami savo sistemos problemas.

Personalo vadovės receptas Lean įmonei

2016-05-23
Personalo vadovės receptas Lean įmonei

Stebėdavome, kaip mes, vadovai, matuojame kasdienę veiklą, kaip dažnai įvertiname veiklą per sa[...]

Nepopuliari tema ar kodėl rizika valdo mus?

2016-03-07
Nepopuliari tema ar kodėl rizika valdo mus?

Sprendimų priėmimas užtrunka, nes vyksta apgraibomis? Daug laiko sugaištate “gaisrų gesinimui”,[...]

Kai strategijos kaskadavimas tampa kalėjimu

2016-02-22
Kai strategijos kaskadavimas tampa kalėjimu

Pasitvirtinome strateginius tikslus, iškomunikavome, bet kažkodėl vadovai, atrodo, tiesiog įkal[...]

Apie rizikos valdymą kitaip

2015-08-10
Apie rizikos valdymą kitaip

Rizika visada yra, tik išmokite ją kontroliuoti, o ne jos vengti. Robertas Kijosakis Mūsuose r[...]

X-matrica kurmiui

2015-06-29
X-matrica kurmiui

Ką tik stipria vandens srove vėl sunaikinau kurmiarausį. Nors kurmio darbo įkarštyje užklupti n[...]

Ką daryti: praktikuoti tobulinimą ar laukti mūzos?

2015-03-30
Ką daryti: praktikuoti tobulinimą ar laukti mūzos?

Turėjau įspūdingą savaitgalį Rokiškio dvare, kur susiliejusi istorija ir menas suteikė nušvitim[...]

Slaptas kaizenų gyvenimas, arba kaip surasti slieką bulvių lauke

2014-11-27
Slaptas kaizenų gyvenimas, arba kaip surasti slieką bulvių lauke

Didėjanti konkurencija, santūrūs demografiniai rodikliai ir ribotas vidaus vartojimas efektyvum[...]

Kokia yra Tavo įmonės KATA?

2014-05-21
Kokia yra Tavo įmonės KATA?

Žodis „disciplina“ dažnai gąsdina mums. Kažkada disciplina ir man asocijavusi su griežta matema[...]

Veiklos tobulinimo kultūros pagrindas – infrastruktūra

2014-04-10
Veiklos tobulinimo kultūros pagrindas – infrastruktūra

Daugybės mokymų ir pokyčių išvarginti darbuotojai, besipriešinantys ar tiesiog ignoruojantys na[...]

PDSA ir A3 – Ką reikia žinoti norint tapti geresniu treneriu savo komandai?

2014-01-30
PDSA ir A3 – Ką reikia žinoti norint tapti geresniu treneriu savo komandai?

Didinant PDSA pajėgumus organizacijoje Kaip ir su visais įgūdžius, didinant PDSA (planuok-daryk[...]

Ar būtina prikalti gegutę, kad kukuotų laiku?

2014-01-22
Ar būtina prikalti gegutę, kad kukuotų laiku?

Už lango elegantiškai sninga, žiema pagaliau teikėsi pasirodyti – tokiame kontekste gegutės kuk[...]

Nuo Lean „skiepo” iki organizacijos gyvenimo būdo

2013-12-31
Nuo Lean „skiepo” iki organizacijos gyvenimo būdo

Šventinis laikotarpis suteikė galimybę pabūti su savimi, ramiai reflektuoti praeitų metų įvykiu[...]