“Tik patys pamatę savo savo sprendimų pasekmes, vadovai imasi iniciatyvos daryti esminius pokyčius sistemoje.” – E. Deming

 

Kada to reikia:

  • Skirtingi įmonės padaliniai turi skirtingą suvokimą, ko klientas nori.
  • Konkuruojate su “visu pasauliu” ir nespėjate suprasti besikeičiančių kliento poreikių.
  • Efektyvumo siekiate atskirose funkcijose.
  • Svarbūs sprendimai priimami atitrūkus nuo realybės ir tai kainuoja.
  • Nežinote, kokiu būdu greitai transformuoti situaciją ir įveikti vidinį pasipriešinimą.
  • Turite naują vadovų komandą, kuri nori suprasti įmonę, kaip sistemą, o ne tik atskiras funkcijas.

IMPROVEMENT END-TO-END kliento kelionės studijavimas padeda suprasti besikeičiančius klientų poreikius, patikrinti dar į gyvenimą nepaleistus sprendimus, kartu identifikuoti veiklos lūžio taškus, įgyti vienodą matymą ir rasti kokybiškus sprendimus. 

 

Kas tai yra:

Kas yra improvement end-to-end kliento kelionė ?

IMPROVEMENT END-TO-END kliento kelionė – tai būdas suformuoti stiprų į klientą orientuotą komandos matymą ir supratimą, kodėl jūsų įmonei reikia Lean sistemos. END-TO-END kliento kelionėje vadovai priima sprendimus vienijančius įmonę kaip visumą. Pirmasis Lean principas yra vertės klientui kūrimas. Nepaisant to daug Lean praktikuojančių įmonių ignoruoja šį principą ir daug pinigų ir laiko iššvaisto Lean įrankių diegimui. Taip optimizuojami įmonių procesai, pašalinami švaistymai. Sukuriamas menamas rezultatas neatneša pelno, nes pametama vertė klientui. Pradedant transformaciją nuo END-TO-END kliento kelionės, vadovai įgyja vieningą suvokimą, kas yra vertė klientui. Taip suderinami įmonės ir kliento tikslai bei kuriama reali vertė įmonei.

KUO TAI SKIRIASI NUO TRADICINIO VERTĖS SRAUTO ŽEMĖLAPIO?

Tradicinis vertės srauto žemėlapis skirtas optimizuoti vykstančius procesus ir eliminuoti švaistymus juose. END-TO-END kliento kelionė pradedama analizuojant ne tik įmonės procesus, o ir jūsų kliento balsą ir jam kuriamą vertę šiandien. Remdamiesi klientų patirtimis ir įmonės procesų diagnostika vadovai gali pakankamai greitai perkurti ne tik atskirus procesus, bet ir visą sistemą taip, kad įgytumėte ilgalaikį konkurencinį pranašumą.

KODĖL END-TO-END KLIENTO KELIONĖJE TURI DALYVAUTI VADOVAI?

Lean vadybos sistema yra priklausoma nuo vieningo vadovų mąstymo ir jų disciplinos siekiant tikslų. Tik vadovai gali priimti teisingus sprendimus gerinančius visą įmonę kaip sistemą. Kliento kelionės metu vadovai nagrinėja esamą funkcinį susiskaldymą ir to pasekmes klientui, kaštams ir darbuotojams. Trenerių vedami jie randa konkrečias priežastis dėl ko atsiranda šie atotrūkiai. Dažnai vadovai puikiai geba matyti „zoom out“ paveikslą, tačiau neranda laiko „zoom in“ paveikslui pamatyti. Lean įmonėje vadovai turi gebėti akimirksniu iš „zoom out“ pereiti į „zoom in“ matymą ir atvirkščiai. Kai vadovai pamato ir patiria esamos vadybos ir procesų pasėkmes kliento akimis, atsakymai ir tobulinimo idėjos ateina pačios.



 Kaip end-to-end kliento kelionė siejasi su Lean vadyba?

 

 

Klientų istorijos:


LEAN kelionės pradžia - iš CEO lūpų

2018-12-27
LEAN kelionės pradžia - iš CEO lūpų

Interviu su UAB BAA TRAINING vadove Eglė Vaitkevičiūte

END-TO-END kliento kelionė su ekspertais iš 9 įmonių

2018-12-20
END-TO-END kliento kelionė su ekspertais iš 9 įmonių

Interviu su UAB Strong Point vadovais

Naujo verslo pradžia nuo 'END-TO-END' kliento kelionės

2018-12-16
Naujo verslo pradžia nuo 'END-TO-END' kliento kelionės

Interviu su UAB BAA Training Pirminio pilotų mokymo direktore Vaida Eičiniene



<< Atgal